نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد تصویر برند مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
  • ارزش گذاری مشروط تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
  • استان آذربایجان شرقی به منظور پهنه بندی اکوتوریسم در محیط FUZZY,WLC,BOOLEAN مقایسه مدل هایGISمطالعه موردی )استان آذربایجان شرقی( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-50]
  • الگوی لوجیت تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
  • ایذه تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
  • ایران تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]

ب

  • بازاریابی بررسی عوامل مؤثر بر توسعه نیافتگی صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 57-62]
  • برند مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]

ت

  • تداعی کننده های برند مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
  • تصویر برند مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
  • تصویر برند مقصد گردشگری مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
  • تمایل به پرداخت تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
  • توسعه نیافتگی بررسی عوامل مؤثر بر توسعه نیافتگی صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 57-62]

ز

  • زیر ساختها و خدمات بررسی عوامل مؤثر بر توسعه نیافتگی صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 57-62]

ش

  • شهر قم نقش امکانات تفریحی شهری در افزایش مدت توقف زائران)مطالعه موردی: شهر قم( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 51-63]

ص

  • صنایع دستی ارائه مدل انتخاب تامین کنندگان صنایع دستی برای جذب گردشگر با بکارگیری مورد CFPR و ANP رویکرد تلفیقی مطالعه : قالی و گلیم استان یزد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-29]

ع

  • عملکرد تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]

ف

ک

  • کلید واژگان : ارزش تفریحی تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
  • کلید واژگان: انتخاب تامی نکنندگان ارائه مدل انتخاب تامین کنندگان صنایع دستی برای جذب گردشگر با بکارگیری مورد CFPR و ANP رویکرد تلفیقی مطالعه : قالی و گلیم استان یزد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-29]
  • کلید واژگان : گردشگری مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
  • کلیدواژه ها: اکوتوریسم به منظور پهنه بندی اکوتوریسم در محیط FUZZY,WLC,BOOLEAN مقایسه مدل هایGISمطالعه موردی )استان آذربایجان شرقی( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-50]
  • کلیدواژه ها:امکانات تفریحی شهری نقش امکانات تفریحی شهری در افزایش مدت توقف زائران)مطالعه موردی: شهر قم( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 51-63]
  • کلیدواژه ها: گردشگری بررسی عوامل مؤثر بر توسعه نیافتگی صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 57-62]
  • کلیدواژه ها: هتل تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]
  • کهگیلویه و بویر احمد بررسی عوامل مؤثر بر توسعه نیافتگی صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 57-62]

گ

  • گردشگر ارائه مدل انتخاب تامین کنندگان صنایع دستی برای جذب گردشگر با بکارگیری مورد CFPR و ANP رویکرد تلفیقی مطالعه : قالی و گلیم استان یزد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-29]

م

  • مدت توقف زائران نقش امکانات تفریحی شهری در افزایش مدت توقف زائران)مطالعه موردی: شهر قم( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 51-63]
  • مسافت تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]
  • معیارهای ارزیابی ارائه مدل انتخاب تامین کنندگان صنایع دستی برای جذب گردشگر با بکارگیری مورد CFPR و ANP رویکرد تلفیقی مطالعه : قالی و گلیم استان یزد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-29]
  • مکان تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]
  • منطقه تاریخی اشکفت سلمان تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]